Fungování těchto webových stránek je plně zajištěno solární energií.

Zkuste demo-verzi Vzdálné správy Victron
Celkové množství vyprodukované solární energie
MWh
Watt
Solární zisk

Potřebujete podporu?


Výrobky Victron jsou podporovány distributory po celém světě. 

Společnost Victron poskytuje distributorům školení a zdroje, aby mohli koncovým uživatelům a instalačním společnostem poskytovat prodej, zákaznickou podporu, servis a záruku.

Společnost Victron neposkytuje přímou podporu koncovým uživatelům a instalačním firmám. Zákaznickou podporu produktů Victron poskytne prodejce v místě zakoupení. Pokud vám váš distributor není schopen pomoci, může dotaz postoupit manažerovi společnosti Victron, který mu poskytne potřebné školení.

Prodej v internetových obchodech (Amazon, eBay atd.). 

Pokud si zakoupíte produkt Victron v internetovém obchodě, jako je Amazon nebo eBay, ujistěte se, že je k dispozici kvalifikovaný distributor, který vám může poskytnout zákaznickou podporu. Pokud si nejste jisti, kdo je váš distributor, použijte tento Formulář zákaznické podpory

Krok 1
Přečtete si návod

Návod k použití obsahuje:

  • Funkce
  • Vlastnosti
  • Specifikace
  • Omezení
  • Instalační pokyny
  • Kroky k odstranění poruch

Přečtěte si tento návod, abyste rozuměli, jak bezpečně a spolehlivě používat Váš produkt Vicron.
Návod k použití vašeho výrobku naleznete v části Stahování .

Krok 2
Proveďte kontrolu systému


Při provádění kontroly systému věnujte pozornost následujícím skutečnostem:

  • Jsou baterie staré, rozbité nebo prázdné?
  • Nachází se zde nějaké vadné nebo volné pojistky, kabely nebo vypínače?
  • Je zatížení AC příliš vysoké nebo došlo ke zkratu?
  • Je chyba v sítí nebo generátoru?
  • Je generátor správně nastaven?
  • Je systém vhodný pro produkt?
  • Je systém správně nakonfigurován?

Přečtěte si referenční příručku Wiring Unlimited a ověřte, zda je elektrické zapojení systému vhodné.

Krok 3
Obraťte se na distributora

Obraťte se na společnost, od které jste výrobek zakoupili. Můžete u ní požadovat produktovou a technickou podporu, jakož i záruční nároky.

Distributoři jsou vyškoleni pro poskytování prvotřídní zákaznické podpory a mohou vám pomoci s vaším problémem.

To platí také v případě, že jste si produkt zakoupili v internetovém obchodě; kontaktujte internetový obchod, u něhož jste produkt zakoupili, a problém vyřešte. V případě, že jde o internetové tržiště jako je Ebay nebo Amazon, obraťte se na distributora, který vám zařízení prostřednictvím tohoto obchodu prodal. Společnost Victron Energy své produkty neprodává přímo prostřednictvím Amazonu, Ebaye nebo podobných internetových obchodů. Do prodeje je vždy zapojen vyškolený distributor.

Pro kontakt s distributorem si připravte následující informace:

  • Kde a kdy jste výrobek zakoupili?
  • Jaké jsou další komponenty systému?
  • Co jste už zkusili?
  • Obrázky instalace.
  • Podrobně popište problém a chování, které jste zaznamenali.

Najděte příslušného distributora pomocí funkce Vyhledat dodavatele.

Pokud máte sériové číslo vašeho produktu, ale nejste si jisti, kdo je váš distributor, klepněte prosím zde

Krok 4: 
Zeptejte se komunity

Komunita Victron je místem pro konečné uživatele, vyvojáře, techniky, dodavatele, manažery Victron a jiný podpůrný personál.

Je to databáze znalostí, kde můžete najít otázky i odpovědi.

Odpovědi poskytuje celá komunita a uživatelé jsou povzbuzováni k účasti, vzájemné podpoře a učení se od ostatních.


Odmínky omezené záruky společnosti Victron Energy